La Diputació posa en valor la Font de Quart com a espai natural i d’esbarjo

0
1417

Josep Bort, Maria del Pilar Álvarez amb tècnics de la Diputació i regidors de Quart de les Valls. 

Josep Bort: «Amb la millora de les àrees d’esbarjo dintre dels nostres recursos naturals contribuïm a incrementar la qualitat de vida dels veïns i veïnes dels nostres municipis».

La Diputació de València ha efectuat intervencions de millora de la seguretat i recuperació ambiental de l’entorn de la Font de Quart al municipi de Quart de les Valls, en el marc de les actuacions circumscrites al programa de recuperació d’espais degradats. El diputat de Medi Ambient, Josep Bort, ha visitat els treballs realitzats en aquesta zona, acompanyat per l’alcaldessa d’aquest municipi del Camp de Morvedre, Maria del Pilar Álvarez, i resta de membres de la Corporació municipal.

El responsable de l’Àrea de Medi Ambient ha incidit en que aquest tipus d’intervencions «posen de manifest com millorant els nostres recursos naturals i d’esbarjo podem proveir d’una major qualitat de vida als veïns i veïnes dels nostres municipis», ha indicat Josep Bort.

La Font de Quart constitueix un dels espais més emblemàtics d’aquest municipi. Aquest deu d’aigua dolça abasteix a totes les terres del nord de la comarca del Camp de Morvedre des de temps molt antics. Actualment, aquest enclavament es troba habilitat com a àrea d’esbarjo, tot i que ha estat necessari realitzar una sèrie d’actuacions per dotar-la de major seguretat i incrementar la qualitat mediambiental de la zona.

EL PERIÓDICO DE AQUÍ

Deixar una resposta:

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí