Investigació: Sergi Arrando
El dia 14 d´agost vaig escoltar en les notícies que un pont a caigut en Gènova. La notícia hem deixa esgarrifat i perplexe, ja que en Juliol de 2018 vaig viatjar a aquesta ciutat italiana.
Ja sé que algú es qüestionarà els motius pels quals tenia tan interès en conèixer-la i la veritat és que són diversos:
a) Ja fa alguns anys el meu company de feina i amic Josep Manuel Palomar Abascal i jo estem recollint informació al voltant del Palau de Benifairó.
b) El senyor de Benifairó de Les Valls va ser ambaixador espanyol en Gènova als inicis del S. XVII i va ser espectador de la construcció d´alguns palaus i va conèixer la magnificència dels genovesos en el seu màxim esplendor.
A continuació podran gaudir del treball de Segi Arrando
(Si punxen les dues xicotetes fletxes paral·leles, situades a la dreta en la part inferior, podran veure les imatges de major grandària)