Entrevista a Toni Sanfrancisco, alcalde de Benifairó de les Valls en la qual, ens parla de l’ampliació del CEIP L’Ermita, la gespa del camp de futbol, la recuperació d’una part del Palau, cobrir l’escenari del parc el Pla de l’Era, renovar parcs infantils, peatonalitzar els carrers Sánchez Coello i Major, canviar les llums del poble a bombetes Led i de la megafonia del poble.
ENTREVISTA
La Conselleria d’Educació, a través de la Sotsdirecció General d’Infraestructures Educatives, ha comunicat a l’Ajuntament de Benifairó de les Valls l’inici dels tràmits per a fer realitat l’ampliació i remodelació del CEIP L’Ermita, una petició tant d’aquest consistori de la comarca com de la comunitat educativa del municipi.
De fet, Benifairó de les Valls va ser un dels primers municipis a sol·licitar la seua adhesió al Pla Edificant de la Generalitat Valenciana, una iniciativa que té com a finalitat agilitzar la reforma i construcció de noves infraestructures educatives mitjançant la delegació de competències autonòmiques en favor dels municipis.